همه ی ما به خوبی می دانیم چگونه از شبکه های اجتماعی برای پیشبرد فعالیت های سئو خود بهره بگیریم.
گوگل پلاس + google نیز فرق چندانی با سایر سایت ها ندارد. ولی بهتر است مطمئن شویم به اندازه کافی از خدمات سئو ان بهره بردیم. با تغییر نرم افزارها به طور مداوم عوامل موثر در سئو نیز تغییر می کند, اما با در نظر گرفتن موارد اساسی می توان بیشترین بهره را از گوگل پلاس برد.در درجه اول, سایت های معتبری مانند searchmetric , moz دریافتند که رابطه و وابستگی بسیار نزدیکی بین +۱ و رتبه ی سایت در گوگل وجود دارد.در حالی که مت کاتس یکی از عوامل اصلی گوگل این مسئله را انکار کرد.
البته موارد بسیار زیاد دیگری هم هستند که مهم تر از گوگل پلاس تلقی می شوند و شما قبل از هر اقدامی بهتر است به انها توجه کنید و پس از اطمینان از
آموزش سئو و بهینه سازی سایت
اولین و مهمترین بخش یک سایت رعایت استاندارد های سئو و اصول مورد نظر موتورهای جستجو می باشد و باید از ابتدا برای آن برنامه ریزی نمایید. امروزه داشتن یک سایت اصلا کار سختی نیست و شما با چند کلیک و نصب یک cms می توانید در مدت زمانی کوتاه وب سایت خود را راه اندازی نمایید ولی چیزی که مهم است جذب مخاطب ، بازدیدکننده یا خریدار است که برای رسیدن به این هدف باید اصول سئو و استانداردهای مورد نیاز برای موتورهای جستجو را رعایت کنید.
دلایل اهمیت سرعت سایت
بسیاری از صاحبان وب سایت ها، به هنگام بررسی عوامل موفقیت سایت اینترنتی کسب و کارشان، فاکتور اساسی سرعت وب سایت را از قلم می اندازند و مستقیما به سراغ تهیه محتوای باکیفیت، لینک گیری از سایت های دیگر و پیاده سازی ساختار هدایتی(Navigational structure ) سایت می روند. هرچند تمامی این فاکتورها برای موفقیت یک کسب و کار آنلاین حائز اهمیت هستند، با این حال از مشخصه سرعت سایت نیز نمی توان چشم پوشید.
تجربه کاربر، بالاترین اولویت است! هدف اصلی وب سایت هر کسب و کاری، ارائه اطلاعات به مشتریان و القای حس مثبتی از سوی کمپانی است. درصورتی که وب سایت مجموعه، کند و سنگین باشد، حوصله کاربران سر می رود، درنتیجه ممکن است بلافاصله سایت را ترک کنند؛ در چنین وضعیتی کمپانی نمی تواند به هیچ یک از دو هدف خود نائل آید: مشتری به اطلاعات موردنظر
با اجرای چند راهکار ساده ، مشتریان بیشتری برای سایت خود جذب کنیم
صفحات ورودی سایت به طور حتم یکی از ارکان اساسی آن را تشکیل می دهند و در موفقیت کسب و کار نقشی حیاتی ایفا می کنند؛ در این میان می بایست بیش از طراحی تاثیرگذار چنین صفحاتی، بر روی عملکرد صحیح آن ها متمرکز باشیم. علّت نیز کاملا روشن است؛ صفحات ورودی، نخستین صفحاتی هستند که در برابر دیدگان کاربر قرار می گیرند؛ بنابراین چنانچه کاملا تاثیرگذار باشند، می توانند بازدیدکنندگان را به محتوای سایت علاقمند کنند. از این رو در ادامه قصد داریم چند راهکار اساسی را به منظور تست صفحات ورودی سایت از نظر بگذرانیم.
چرا لازم است به بهینه سازی صفحات ورودی سایت توجه ویژه ای داشته باشیم؟ صفحات ورودی در مشتری سازی برای کسب و کار، نقشی حیاتی ایفا می کنند. چنین صفحاتی که صفحه فروش نیز نامیده می شوند،
برای آنکه وبسایت یا وبلاگ شما پله پله در گوگل بالاتر بیاید، کافی است به گوگل ثابت کنید، معتبر هستید. برای اینکار راههایی وجود دارد:
1ـ به صورت منظم وبسایت یا وبلاگ خود را به روز کنید، چرا که ربات گوگل به وبسایت ها به طور منظم سرکشی می کند، اگر بعد از چندبار مراجعه تغییری در مجموعه شما نباشد، این بازه سرکشی را طولانی و طولانی تر کرده و دلیل بر بی اعتبار بودن وبسایت شما می گذارد. البته لازم نیست هر روز به به روزرسانی را انجام دهید، کافی است مرتب این کار را انجام دهید، به طور مثال اگر قرار است هر ماه چهار مطلب در وبسایت خود بگذارید، هفته ای یک مطلب و در روز مشخصی درج کنید. 2ـ نام وبسایت خود را متناسب با نوع فعالیت انتخاب کنید، مثلا فروشگاه خودکار و مداد، بهتر از فروشگاه مریم است، چرا که اولی
تولید محتوای کاربردی برای مخاطبین و موتورهای جستجو
بیشتر کاربران وب مشغله های زیادی دارند و همواره میخواهند اطلاعاتی که نیاز دارند را مطالعه کنند .
طبق تحقیقات کاربران وب سایتها بسیاری عجول هستند .معمولاً زمانی که کاربران وارد سایت میشوند به سرعت بر روی یکی از گزینههای منو کلیک می کنند. مثلاً صفحه گالری تصاویر ، محصولات، مقالات و خیلی کم اتفاق میافتد که آنها در همان صفحه اول بمانند .
وقتی کاربر وارد سایت میشود به این موضوع فکر میکند اگر نتوانم در عرض چند ثانیه اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورم اینجا را ترک می کنم.
کاربران وب علاقه زیادی به مطالعه طولانی ندارند. به دلیل این که آنها مشغلة زیادی دارند
معمولا ما آنچه که پیدا میکنیم مربوط به آن چیزی که نیاز داریم نیست.
مهارت نوشتن خوب برابر است با یک مکالمه موفق
برای اینکه بتوانید یک محتوای عالی برای کاربران
چگونه نقش مخاطب در سئو را در نظر بگیریم
نقش مخاطب در سئو چیست و چگونه باید آن را در نظر گرفت؟ اصولا این سوال شاید پیش بیاید که مگر میشود کار بازاریابی کرد و نقش و اهمیت مخاطب را در نظر نگرفت!
اهمیت مخاطب در سئو
سئو در واقع اهمیت خود را مدیون همین موضوع است، شما هیچ رسانه ای را پیدا نخواهید کرد که از طریق آن بتوانید برای مخاطب محصول یا خدمات خود دقیقا در زمانی که تصمیم به خرید گرفته است تبلیغ کنید... تنها رسانه ای که چنین امکانی را برای شما مهیا کرده است گوگل است. گوگل به شما اجازه می دهد که برای مخاطبین خود در زمانی تبلیغ کنید که تصمیم دارند در مورد کالا / محصولات شما تحقیق کنند و یا اقدام به خرید نمایند. اگر رسانه دیگری می شناسید که به صورت هدفمند بتوان چنین کاری در آن
5 راه مفید و کاربردی برای محبوبیت در گوگل
در این مقاله انواع روش های مفید برای محبوب شدن در گوگل و بدست آوردن رتبه های مناسب در گوگل را شرح می دهم. به امید اینکه مفید واقع شویم .
1. تولید محتوای مفید برای محبوبیت در گوگل
هدف گوگل ارائه پاسخ مناسب به عباراتی است که کاربران جستجو می کنند، بنابراین همواره سعی میکند با استخراج اطلاعات مفید در اینترنت پاسخ های مناسبی به جستجوی کاربران خود ارائه دهد.
گوگل از محتوای تکراری متنفر است زیرا چنین محتوایی هیچ ارزشی به اطلاعات وب اضافه نمی کند و کمکی نیز به کاربران گوگل نخواهد کرد. از طرف دیگر ایندکس کردن محتوای تکراری با توجه به اینکه حجم اطلاعات موجود در اینترنت بسیار بالاست کاری بیهوده و پرهزینه به نظر می رسد، بنابراین گوگل صفحات کپی شده از سایت های دیگر را ایندکس نمی کند. در بسیاری از مواقع
مهمترین موضوعی که امروزه برای وب مستر ها و صاحبان وب سایت ها از اهمیت ویژه ای برخردار است سرعت بارگذاری سایت می باشد. چرا که سرعت بالای بارگذاری سایت باعث می شود تا بازدید کننده سریعتر به هدف خود برسد.
سرعت وبسایت ها با ورود اینترنت به تلفن های همراه و عرضه گوشی های هوشمند مهم تر هم شده است. از آنجا که تلفن های همراه در بسیاری موارد برای دسترسی به اینترنت از سرعت مناسبی برخوردار نیستند لذا سایت هایی که سرعت بارگذاری آنها بالاتر است شانس بیشتری برای جذب بازدیدکننده دارند.
از سوی دیگر آخرین الگوریتم گوگل یعنی مرغ مگس خوار توجه بیشتری به سرعت بارگذاری سایت ها نموده است و لازم است مدیران وبسایت ها به این موضوع بیش از پیش توجه نمایند.
چگونگی تست سرعت وب سایت:
یکی از راه هایی که میتوانید سرعت وب سایت خود را بررسی نمایید استفاده از وبسایت gtmetrix.com می
همانطور که میدانید بیشتر کاربران اینترنت برای یافتن آنچه که نیاز دارند از موتورهای جستجو نظیر google , yahoo , bing و ... استفاده می کنند به همین منظور مدیران وب سایت لازم است اصول سئو و بهینه سازی وب سایت را به طور کامل شناخته و مدنظر قرار دهند تا به رتبه های بالاتری در نتایج موتورهای جستجو دست یابند.
بهتر است بدانید، ترتیب نمایش نتیجه جستجو در صفحات موتور جستجو، مختلف است. الگوریتم مورد استفاده در موتورهای جستجو بسیار پیچیده و منحصر به فرد است. طراحان این الگوریتمها سعی میکنند هر چند وقت یکبار، الگوریتم خود را بهروزرسانی کنند تا به این ترتیب نتایج جستجو شده هر چه بیشتر با خواسته کاربران انطباق داشته باشد.
با اینکه موتورهای جستجو از جمله google هیچ وقت الگوریتمهای خود را فاش نمیکنند، اما برخی کارشناسان میتوانند نکات کلیدی درباره این الگوریتمها را شناسایی کنند. با رعایت این موارد میتوان به رتبه بهتری
اگر به دنبال راهی برای بهینه سازی وب سایت خود و حضور در نتایج صفحه اول موتور های جستجو هستید توصیه میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.
همانطور که میدانید برای بهینه سازی سایت و حضور در نتیج اولیه جستجو موارد متعددی وجود دارد. در این مقاله قصد دارم تعدادی از پر کاربرد ترین این موارد را ذکر کنم.
تبادل لینک
یکی از روش های مهم در افزایش رتبه در موتور های جستجو تبادل لینک با وب سایت های دیگر و به عبارتی لینک دادن به مطالب سایت شما در سایت های دیگر می باشد. این کار باید بر اساس اصول خاصی انجام شود تا موثر باشد در غیر اینصورت تاثیر سوء بر رتبه وب سایت شما خواهد داشت.
لینک های داخلی
یکی دیگر از راه هایی که میتواند سبب افزایش رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو شود، لینک های داخلی وب سایت خودتان است. تصور کنید که