مراحل ثبت سفارش طراحی سایت

 برای سفارش طراحی وب سایت در وب 2 لطفا در عرض چند دقیقه موارد زیر را مطالعه نمایید

مراحل انجام کار مجری
ثبت سفارش اولیه مشتری
بررسی درخواست از نظر فنی و امکان پیاده سازی و اعلام به مشتری
وب 2
 در صورت تایید مشتری بر اساس هزینه برآورد شده مشتری بایستی 25 درصد مبلغ سفارش را به اضافه هزینه هاست و دامنه به حساب وب 2 واریز نماید
 مشتری
 طراحی گرافیکی اولیه و ارسال برای مشتری
وب 2
اعلام نظر مشتری و تایید طرح اولیه
مشتری
انجام تغییرات مورد نظر مشتری و ارسال برای تایید نهایی طرح
وب 2
تایید نهایی طرح توسط مشتری و واریز 25 درصد دیگر از مبلغ سفارش
مشتری
شروع مرحله طراحی و پیاده سازی وب سایت
وب 2
دریافت تاییدیه مشتری پس از پیاده سازی وب سایت
 وب 2
تایید مشتری و واریز 25 درصد دیگر از مبلغ سفارش
مشتری
تغییرات و تنظیمات نهایی و تحویل پنل مدیریت وب سایت به مشتری
 وب 2
 واریز 25 درصد باقیمانده مبلغ سفارش
 مشتری
 تحویل اطلاعات کامل کنترل پنل هاست و پنل مدیریت سایت به مشتری به صورت کتبی و یا از طریق پست الکترونیک
 وب 2

 توضیحات:

  1. چنانچه مشتری در طول طراحی و پیاده سازی پروژه تقاضای اضافه نمودن بخش ها یا امکاناتی را نماید که در سفارش اولیه نباشد ، هزینه آن جداگانه محاسبه و باید پرداخت گردد.
  2. چنانچه برای وب سایت خود نیازمند یک قابلیت خاص هستید لطفا در سفارش اولیه در کادر توضیحات به صورت مشروح توضیح دهید(به طور مثال ممکن است  شما نیاز به سیستم امتیاز دهی کاربران به مطالب سایت خود را داشته باشید)
  3. در صورت تمایل میتوانید قبل از شروع مراحل سفارش و طراحی و یا در حین انجام مراحل نسبت به دریافت فایل قرارداد طراحی وب سایت (لینک دانلود) و مهر و امضا نمودن آن در دو نسخه و ارسال از طریق پست به آدرس وب 2 اقدام نمایید. وب 2 پس از تایید و مهر و امضاء فرم قرارداد یک نسخه از فرم را برای شما ارسال خواهد کرد. ( انجام این مرحله برای شخصیتهای حقوقی اعم از دولتی و خصوصی و یا فاکتور های بالای 1000000 تومان الزامی می باشد)