آموزش غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی

آموزش غیر فعالسازی پیامک های تبلیغاتی

 

 

این روزها خیلی از افراد از پیامک های تبلیغاتی که برای آنها فرستاده می شوند بسیار شاکی هستند . متاسفانه اپراتور های تلفن همراه طریقۀ بکارگیری صحیح پیامک را به درستی فرا نگرفته‌اند و بدون دریافت اجازه از مخاطبان، با ارسال پیامک‌هایِ بیهودۀ متعدد برای آنها ایجاد مزاحمت می‌نمایند. در ادامۀ این مطلب می‌توانید راهنمای لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای دو اپراتور اصلی تلفن همراه کشور را مطالعه فرمائید.

غیر فعالسازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

به دلیل شکایت‌های مداوم کاربران از همراه اول، امکان لغو دریافت اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی به امکانات این اپراتور اضافه گشت. شما می‌توانید با ارسال عدد ۱ به شمارۀ پیامکی ۸۹۹۹ از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انصراف دهید. به علاوه می‌توانید برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول، با شماره تلفن ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور همراه اول، درخواست خود مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را ابراز نمائید. همچنین در صورتی که می‌خواهید امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی دوباره برای شما فعال گردد نیز می‌توانید عدد ۲ را به شماره پیامکی ۸۹۹۹ ارسال کرده و به این ترتیب از آن پس پیامک‌های تبلیغاتی مختلف را دریافت نمائید.

غیر فعالسازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می‌توانند عدد ۲ را به شمارۀ پیامکی ۵۰۰۵ ارسال نمائید (هزینۀ ارسال پیامک به این شماره رایگان است.) همچنین شما می‌توانید از طریق خط ایرانسل خود با شمارۀ ۷۰۰ تماس حاصل کرده و پس از برقراری ارتباط با اپراتور ایرانسل، درخواست خود مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را ابراز نمائید.

 لطفا به این نکته توجه داشته باشید که کدهای ارائه شده برای غیر فعال کردن آن پیامک‌های تبلیغاتی است که با پیش‌شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۰۲۱ برای شما ارسال می‌گردد. در صورتی که قصد دارید از خدمات پیامکی مختلف (مثل سرویس حمایت از تیم ملی، آموزش زبان و …) انصراف دهید باید از کدهای دیگری استفاده نمایید .

 

 

لطفأ نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص بهتر و مفید تر شدن مطالب و محتویات سایت از طریق بخش نظرات اعلام نمایید .