برای بازاریابی آنلاین و الکترونیک به چه مهارت هایی نیاز داریم

برای بازاریابی آنلاین و الکترونیک به چه مهارت هایی نیاز داریم

تعدادی از مهارت های ضروری برای بازاریابی آنلایناگر شما یک کارشناس بازاریابی هستید یا اینکه میخواهید برای کسب و کار آنلاین خود به صورت اینترنتی بازاریابی کنید باید یک سری مهارت ها را کسب کنید. این مقاله تعدادی از مهارت هایی را که برای بازاریابی اینترنتی نیاز است را ذکر کرده ایم: 1. یک شخصیت دوست داشتنی داشته باشید ارتباط‌سازی یکی از اجزای اولیه‌ی بازاریابی دیجیتال است و یک شخصیت دوست‌داشتنی می‌تواند مفید و مثمر ثمر واقع شود. مردم زیادی هستند که تمایل دارند با ناشران، وبلاگ‌نویسان، روزنامه‌نگاران و دیگر افراد مطرح، وارد ارتباط شوند. طبیعی است که یک شخصیت جذاب همیشه خواهان و طرفدار زیاد داشته باشد. فرض کنید که باید بین دو شخصیت کاملا مشابه، یکی را برای گفتگو انتخاب کنید: با نفر اول که صحبت می کنید، انگار که با دیوار حرف می زنید؛ اما شخص دوم معاشرتی و خونگرم است. کدام یک را برای گفتگو
قوانین انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت

قوانین انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت

انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت   هنگامی که شما به فکر راه اندازی کارو کسب اینترنتی جدید میباشید ، انتخاب نام دامنه اولین و مهم ترین گام میباشد. یک نام دامنه مناسب می تواند کمک زیادی در جلب مشتریان برای وب سایت شما باشد. یک نام دامنه منحصر بفرد می تواند کمک زیادی برای مردم در پیدا کردن یک وب سایت در سراسر جهان باشد. نام دامنه از دو بخش تشکیل می شود مثلا اگر آدرس وب سایت www.web-2.ir باشد web-2 قسمت اول نام دامنه است که نشان دهنده نام کسب و کار شما میباشد و بخش دوم ir. به عنوان پسوند دامنه شناخته می شود. و این دو بخش بسیار مهم میباشد که باید با دقت انتخاب شوند. بخش اول دامنه نشان دهنده هویت کسب و کار شما میباشد. و این نام باید کوتاه و به خاطر سپردن ان آسان باشد و بخش مهم بعدی نام دامنه پسوند
چرا رتبه الکسای بعضی از سایت ها بهتر است؟

چرا رتبه الکسای بعضی از سایت ها بهتر است؟

چرا رتبه الکسای بعضی از سایت ها بهتر است؟   سایت alexa.com ، سایت معتبری برای رتبه بندی سایت ها و وبلاگ ها از نظر میزان بازدید و محبوبیت می باشد. بسیاری از کاربران ، برای تخمین بازدید سایت ها و یا جذب تبلیغات از آمارهای این سایت استفاده می کنند. این سایت قابلیت رتبه بندی سایت یا وبلاگ شما را در بین کل سایت های موجود در اینترنت و یا در کشوری که بیشترین بازدیدکنندگان شما متعلق به آنهاست دارا می باشد. الکسا یک شرکت وابسته به سایت آمازون (Amazon.com) است که در زمینه جمع آوری و تحلیل اطلاعات آماری وبگاه ها و وبلاگ های مختلف فعالیت می کند که خواسته یا ناخواسته بین مدیران، کاربران و مخصوصا تبلیغ دهندگان شبکه جهانی وب از جایگاه به خصوصی برخوردار است، به همین دلیل در کنار فاکتوری دیگر به نام پیج رنک یا رتبه در گوگل (google pagerank)، فاکتور رتبه
سنجش کیفیت محتوا توسط گوگل و فیس بوک

سنجش کیفیت محتوا توسط گوگل و فیس بوک

سنجش کیفیت محتوا توسط گوگل و فیس بوک کیفیت در بازاریابی محتوا بحث مهمی است. از آنجایی که حجم زیادی از محتوا در فیسبوک و گوگل رد و بدل می‌شود و از آنجایی که هم فیسبوک و هم گوگل اخیرا شیوه خود برای ارزش‌گذاری محتوا را تغییر داده‌اند، زمان خوبی است که ببینیم این دو چطور کیفیت محتوای شما را می‌سنجند.   فیسبوک و گوگل چگونه به محتوا امتیاز می‌دهند؟     هدف اصلی هم برای گوگل و هم فیسبوک این است که محتوایی را به کاربران نشان دهند که خود کاربران می‌خواهند ببینند و با دیگران به اشتراک بگذارند. وقتی در حال بررسی کیفیت محتوا هستند، اینها نشانه‌هایی هستند که در محتوا به دنبالش می‌گردند: تعداد دفعاتی که یک محتوا لایک شده یا به اشتراک گذاشته شده: این موضوع به وضوح نشان می‌دهد که دیگران تا چه حد این محتوا را ارزشمند دانسته‌اند. منبع محتوا:‌ آیا این محتوا

سئو چیست و چرا از آن استفاده میکنیم

سئو چیست و چرا از آن استفاده میکنیم؟ سئو ( SEO) search-engine-optimization) ) روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند. سئو جنبه های متفاوتی دارد،از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند.به عبارت دیگر سئو به این معناست : “اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است.” سئو تنها درباره ی “موتور” ها نیست،بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد. دلیل استفاده از سئو قسمت عمده ی ترافیک وب توسط موتور های جستجوی بازرگانی اصلی مانند گوگل،بینگ و یاهو کنترل می شود.اگرچه رسانه های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک می توانند برای سایت شما بازدید فراهم بیاورند،موتورهای جستجو اصلی ترین روش

مزیت لینک سازی در سایت و تأثیر آن بر سئو

مزیت لینک سازی در سایت و تأثیر آن بر سئو   لینک به وب سایت ، برای یک مجموعه کسب‌وکار ، مزایای متعددی به همراه دارد و می‌توانند چندین برابر سرمایه هزینه شده را به سیستم برگرداند. لینک های باکیفیت می‌توانند رتبه وب‌سایت شما را در میان سایر نتایج موتورهای جستجو بهبود دهند .            و بدین ترتیب با افزایش ترافیک ورودی، می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. هرچه بیشتر در میان نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید، آمار بازدید بالاتری خواهد داشت و در نتیجه از شانس بالاتری در زمینه جذب مخاطب برای فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی خود برخوردار خواهید بود.     2.    لینک های باکیفیت می‌توانند باعث افزایش چشمگیر بازدیدهای مستقیم از وب‌سایت شما شوند.  کاربران بر روی لینک ها کلیک می‌کنند تا وارد سایت شما شوند، در نتیجه آمار بازدید و میزان فروش شما افزایش خواهد یافت. حتی چنانچه کاربران لینک شما را در وب‌سایت‌های دیگر مشاهده کنند، نسبت

۱۲ راه برای افزایش بازدید کنندگان سایت

چگونه مردم را برای خواندن نوشته هایتان ترغیب کنید ؟   ۱- بپرسید ! از کاربران خود در مورد مطالب مختلف سوال بپرسید و از آنها نظراتشان را بخواهید . مطمئن باشید که این روش تاثیر گذار خواهد بود و میتواند کاربران را برای بازگشت به وبسایت شما و پرسیدن نظر دیگر دوستانشان درباره آن موضوع ترغیب کند. ۲- تبلیغات اگر از لحاظ بودجه توانایی تبلیغات به صورت کمپین را دارید ، تبلیغات را در اولویت قرار دهید و در بازه های زمانی مختلف تبلیغات کنید . مثلا در زمان شروع وبسایتتان یک دوره ۳ ماهه ، در ۶ ماه بعد یک دوره ۳ ماهه دیگر ، که این بسته به استراتژی شماست و برای هر وبسایتی از لحاظ بودجه و نیاز به کاربر متفاوت است. ۳- پست مهمان همه ی ما میدانیم که پست مهمان میتواند به پیشرفت یک سایت کمک بسزایی کند و بازدید فراوانی برای یک

پنج گام اساسی به منظور توسعه بازاریابی محتوا

پنج گام اساسی به منظور توسعه بازاریابی محتوا   درصورتی که تاکنون استراتژی مشخصی برای بازاریابی محتوا اتخاذ نکرده اید، به طور حتم تکنیک مشتری ساز درجه یکی را از دست داده اید. در ادامه قصد داریم پنج گام اساسی به منظور توسعه بازاریابی محتوا را از نظر بگذرانیم. مشتریان جدید، کمپانی تان را شناسائی نمی کنند؟ سایتتان به میزان کافی مشتری ساز نیست؟ قصد دارید وضعیت وبسایت کمپانی تان را درون موتورهای جستجو بهبود دهید؟ سعی در شناسائی پروسه ای مشتری ساز براساس رفتارهای خریداران دارید؟ براساس آخرین تحقیقات صورت گرفته، یک سوم از مشتریان درطول سال ۲۰۱۳، از طریق بازاریابی داخلی و تهیه محتوا بدست آمده اند. بازاریابی داخلی عموما برمبنای تعدادی از تکنیک های بازاریابی آنلاین صورت می گیرد. هدف اصلی از فعالیت های بازاریابی داخلی، تهیه محتوای باکیفیت شامل کلمات کلیدی اصلی است که بتواند ترافیک ایجاد کند، خریداران هدف را به سمت سایت بکشاند و

صفحه اول گوگل را به خود اختصاص دهید

صفحه اول گوگل را به خود اختصاص دهید   اولین نکته ای که به ذهن خیلی از مدیران سایت ها می رسد قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است. چگونه می شود در گوگل به صفحه اول رسید؟ و سوالاتی از این قبیل. در این مقاله سعی میکنیم چند نکته کلیدی در این مورد را توضیح دهیم و راه قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل را به شما آموزش دهیم . امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد .   1. وب سایت مناسب وب سایت شما مهمترین ابزاری است که می تواند در این راه به شما کمک کند. اگر وب سایت مناسب نداشته باشید در واقع بخش عمده ای از قدرت خود را از دست خواهید داد. منظور از وب سایت مناسب سایتی است که دارای خصوصیات زیر باشد: قالب مناسبی داشته باشد یعنی تا جای ممکن چگالی html صفحات آن نسبت به متنی که شما

اصول مقاله نویسی برای موفقیت در سئو

اصول مقاله نویسی برای موفقیت در سئو   در زمانی که می‌خواهید مقاله ای را برای وب سایت خودتان بنویسید ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که محتوای شما در درجه اول برای مخاطب و بعد برای موتور های جستجو نوشته شده است. نوشتن مقاله در وب با نوشتن مقاله برای مجلات متفاوت است. کاربران معمولاً از طریق موتور های جستجو وارد سایت ما می‌شوند و یکی از بهترین روش‌های جذب مخاطبین به وب سایت بخش مقالات سایت است. کاربران زمانی که وارد سایت ما می‌شوند که می‌خواهند چیز های جدیدی را یاد بگیرند و پاسخ سؤالات خودشان را دریافت کنند.         یعنی مقاله و آموزش شما باید کوتاه و مفید باشد. مقاله شما باید مشکل کاربران را مطرح کند و بلافاصله راهکاری را برای رفع آن مشکل بیان کند. برای همین شما مقالات مفیدی که در وب پیدا می‌کنید کمتر از 600 کلمه

زیر مجموعه ها

اولین و مهمترین بخش یک سایت رعایت استاندارد های سئو و اصول مورد نظر موتورهای جستجو می باشد و باید از ابتدا برای آن برنامه ریزی نمایید. امروزه داشتن یک سایت اصلا کار سختی نیست و شما با چند کلیک و نصب یک cms می توانید در مدت زمانی کوتاه وب سایت خود را راه اندازی نمایید ولی چیزی که مهم است جذب مخاطب ، بازدیدکننده یا خریدار است که برای رسیدن به این هدف باید اصول سئو و استانداردهای مورد نیاز برای موتورهای جستجو را رعایت کنید.