معرفی چند سایت ارائه دهنده قالب رایگان برای جوملا

معرفی چند سایت ارائه دهنده قالب رایگان برای جوملا

از آنجایی که قالب های رایگان جوملا معمولا محبوبیت خاصی در بین طراحان وب دارند لذا تصمیم گرفتم تعدادی از بزرگترین و معروفترین وب سایت هایی را که در خصوص ارائه قالب رایگان برای جوملا و سایر سیستم های مدیریت محتوا فعالیت می نمایند معررفی کنم.

اگر شما هم نیاز به قالب رایگان پیدا کردید و یا خواستید ببینید آیا این قالب ها برای استفاده شما مناسب هستند میتوانید سری به این سایت ها بزنید.

 

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و انعطاف پذیر است و به خاطر قابلیت قالب محور بودن به راحتی میتوان سایت هایی با ظاهر بسیار زیبا ، مدرن ، انعطاف پذیر و متنوع ایجاد نمود. بر همین اساس سایت های بسیار زیادی در زمینه طراحی قالب برای جوملا فعالیت می نمایند که برخی از آنها قالب های رایگان نیز برای جوملا طراحی و عرضه نموده اند.

استفاده از قالب های رایگان جوملا برای بسیاری از افراد مناسب است و با توجه به متن باز و رایگان بودن جوملا افرادی که قصد راه اندازی وب سایت با هزینه بسیار پایین دارند میتوانند با بهره گیری از سیستم مدیریت محتوای جوملا و قالب های آن یک وب سایت کامل با قابلیت انعطاف پذیری بالا و امکانات فوق العاده راه اندازی نمایند.

در واقع یکی از دلایل محبوبیت جوملا در بین طراحان وب علاوه بر قدرت ، امنیت ، انعطاف پذیری ، قابلیت توسعه و ... ، امکان استفاده از تعداد بیشماری قالب های آماده برای این سیستم می باشد که تعدادی از آنها به رایگان منتشر شده و تعدادی نیز با مبالغ بسیار پایین توسط شرکت های بزرگ مانند جوملاآرت ، یوتم ، زوتمپلیت و ... طراحی و عرضه شده اند.

امید وارم با معرفی سایت های زیر که در عرضه تولید و ارائه قالب های رایگان و حرفه ای برای جوملا فعالیت داشته اند کمکی به طراحان و علاقه مندان به طراحی وب شده باشد.

globbersthemes.com
joomla24.com
siteground.com/joomla-templates.htm
freshjoomlatemplates.com
joomfreak.com
joomlatp.com
zootemplate.com/free-joomla-templates.html

البته در همین وب سایت نیز قالب های رایگان معرفی می شوند که می توانید برای مشاهده آنها اینجا کلیک نمایید.

 

موفق و پیروز و سربلند باشید